söndag 30 oktober 2011

Sometimes I feel like I'm permafrost

Jag har inte skrivit här på jättelänge, men det finns som inte mycket att skriva egentligen. Jag har i princip inte gjort mycket mer än varit i skolan och lyssnat på Harry Potter-böckerna på engelska (det är ju Stephen Fry som läser jue).

Jag har också sett Niceville, eller The Help, och den var jättebra. Kan vara lite för att Emma Stone var med, vilket automatisk gör vilken film som helst lite bättre. Det kan ju också vara för att själva handlingen inte var fyskam-dålig, heller.


Jag känner lite för att åka till norra USA eller Kanada, just nu, bara för att gå i ett ödsligt, kyligt landskap. Vilket så klart är vansinnigt, med tanke på att jag själv redan bor i ett ödsligt, kyligt landskap. Jag tror dock att det skulle vara lite skönt. Komma iväg en stund, men vem har tid med sådant?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar