fredag 16 december 2011

Finals

Jag har min slutterminsredovisning nu på måndag, så alla jobbar väldigt mycket just nu (jag har tagit mig en minipaus). Själv är jag lite stressad, för att jag i princip har koll på det jag vill göra, och att det inte är så värst mycket alls. Alla verkar dock inte känna att de har koll på det de behöver göra; jag hörde ett ganska uppgivet vrål från andra sidan studion bara för ett litet tag sedan.

Jag är trött dock. Lite less, jag vill ha jullov (som såklart inte kommer bli et "lov"). Jag vill kunna sova. Och läsa The Hunger Games. Jag började i onsdags och har redan läst en stor bit av den. Den verkar ganska intressant än så länge. Den handlar om Amerika i framtiden, då det har, efter en rad naturkatastrofer, blivit ett land, indelat i 12 distrikt och en "huvudstad". Efter ett misslyckat uppror från distriktens sida (det var då 13 distrikt) har man nu de s.k. Hunger Games, där 24 tjejer och killar mellan 12-18 år, slåss mot varandra in i döden.

Här är en trailer till filmen som kommer i mars, tror jag att det är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar