tisdag 6 december 2011

Två veckor

har det alltså varit utan några uppdateringar här, och jag har ett väldigt enkelt svar till varför det har blivit så; Glee. Jag har sett mycket Glee på sistone, och dessutom har jag finals om två veckor, men det kan ju inte vara bidragande till att jag har varit lite mia va? Det måste vara Glee. Jag håller med i ganska mycket i det Josh Sundquist tar upp i videon nedan. Titta titta!


Jag har också varit på spex. Det tog typ hundra år, för att det blev omstart exakt hela tiden, men det var ganska roligt också.

Vi har haft julfest på skolan också. En underbar middag, trevligt att få prata lite mellan klasserna samt ganska obehagliga möten med designmasters som ville att jag skulle peta in mynt i en av mina proffessorers buttcrack. Bara så ni vet gjorde jag det inte (jag tänker faktiskt på framtida kritiktillfällen!).

För er som inte bor i norr, eller bara inte tittar ut genom fönstret ofta nog, har det dessutom snöat lite. Hur kul är inte det? Nu blir det snö till typ MAJ! Oj så roligt!
Nej, jag menar inte det där sista.
Dock måste jag erkänna att fastän snö är tråkigt, är iskallt, horisontellt regn med inslag av orkanvindar klockan halv fyra på natten efter en julfest och du går från öst på stan till Ålidhem i (bland annat) tunna strumpbyxor mycket, mycket värre.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar