fredag 29 april 2011

Berlinerland!

Så imorgon bitti drar jag till Berlin. Vi ska dit med skolan, men vi får ta oss dit hur vi vill - klassen möts upp på måndag morgon. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Lite smått önskar jag ju dock att de inte valt Berlin, utan typ London, Paris, Amsterdam eller nåt sånt... Hade ju varit trevligt.
Jag har ju varit i Tyskland ett par gånger nu, känns det som. Ska vi vara riktigt petiga blir det här min sjätte gång i landet, men eg. bara tredje.
Men Berlin ska ju vara fint, och jag ska då inte klaga.

Idag har jag sprungit runt hemma och i stan, och letat hårsnoddar, kablar, kläder, böcker, pennor etc. etc. till att at med på resan. Sen har jag väl målat, och målat om mina naglar i typ en timma, då jag hela tiden sabbat någon nagel, och behövt fixa till den igen.

Jag är också lite orolig över min telefon. Tidigare hade jag fått en genial idé, som borde fungera, men självklart inte gjorde det. Awesome. Kontentan till detta är att jag inte har någon annan laddare än min laptop just nu, och jag funderade på att lämna den hemma. Har jag tur, har någon av mina roomies i Berlin en laptom med sig, som jag kan snylta ström från.
I värsta fall tar jag med mig min gamla telefon också. J-O-Y.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar