torsdag 28 april 2011

Örhängen


Jag är lite småsugen på att ta fler hål i mina öron. Det har jag varit sen jag tog mitt fjärde för snart två år sedan, men jag vet liksom inte var jag vill ha det.
Som det är nu har jag tre hål i mitt vänstra öra (två nere, och en bit högre upp), och ett i det högra. Jag skulle vilja ta ett till i det högra, och hittills har jag bara tänkt ta ett till alldeles intill det som redan finns där. Jag har dock alltid tyckt att då kan det bli lite för symmetriskt och att jag måste ta ett tredje nertill på mitt vänstra för att balancera upp det hela, men då känns det plötsligt som om jag nästan får för många hål.

Vad jag har börjat tänka på nu, är väl att kanske ta ett till på mitt högra öra, högre upp än den som sitter högst på vänstra. Kan det bli bra?
Eventuellt kanske jag tar ett just ovanför det jag har på mitt vänstra, som Winry (FMA).
Jag känner mig konfunderad och har ingen aning om vad jag vill eller ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar