fredag 8 april 2011

Så...

Så igår tänkte jag skriva ett långt rant-inlägg om hur lärarna på min skola är inte helt hundra. Jag var trött, och less, och halvt, nästan sjuk.
Nu är jag inte riktigt säker om jag ska publicera det eller inte. Jag vet inte.
Igår var bara en dålig dag - jag fick knappt något gjort, en lärare svarade inte på ett mail jag skickat (utan visade runt pensionärer och skickade ut mail om annat smått och gott), och min handledare för dagen kom inte till handledningen.
Eller jo.. hon kom, men två timmar efter jag trott att hon skulle komma. Vem som helst skulle bli irriterad av det. Jag har mina aningar om att det var för att de inte vill att vi ska gå innan 17, då de vill att vi ska var på skolan mellan 9-17, men jag hade ju faktiskt jobbat sedan 8, så jag ville kunna gå vid 16. Men nej.
Så jag var bitter.

Allt under gårdagen resulterade i att jag just nu sitter hemma i min pyjamas och skriver det här. Jag har tagit sovmorgon, och ska göra det jag kan göra hemifrån. Jag får se om jag åker in till skolan alls.


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar