söndag 26 juni 2011

Snart är det dags

Så om lite mer än en vecka flyr jag landet. Jag åker till Mallorca i tre veckor. Det ska bli roligt, men jag känner att det tar emot att berätta att jag ska just till Mallorca, för att det känns som att man ska på en charter-resa. Men det är ju liksom inte så det kommer att vara. Vi har hyrt en lägenhet i Palma, och förhoppningsvis kommer jag inte att springa in i många svenskar.

Det ska bli roligt med kulturen och upptäcka nya saker, och jag har dessutom hittat lite smått och gott jag vill besöka. Bl.a. en liten bokaffär med begagnade böcker (som visst inte bara är på spanska), och en vegetarisk lunchrestaurang som har influenser från både Medelhavet och Asien. Och de har ju Sephora också, så det ska bli roligt.

x

3 kommentarer:

  1. Oh, låter sjukt härligt ändå! Du får ha det så kul, och spara lite energi till du kommer till mig! :D

    SvaraRadera
  2. Åååååh, jag vill också :( jag får trösta mig med att jag tjänar "en massa" pengar nu så jag "kan fara i höst"...

    SvaraRadera
  3. Martina; Jag ska ha det awesome, och nog kommer jag att ha energi till dig också. Antagligen! :D

    Jojo; Ja... Nog skulle det inte vara fel att tjäna lite pengar också. Ni behöver inte en återförsäljare på Mallorca? Jag kan ta med mig lite glass och sälja där. Låter inte det bra? :D

    SvaraRadera