måndag 6 juni 2011

Alltså, okej?

Så för nån månad sedan träffade jag en kille på en fest, han fick mitt nummer, och vi bestämde oss för att ses en tid efteråt. Det var väl okej, men lite awkward ibland, men vadå? Sen frågade han om jag ville göra något igen, vilket jag, som den dumma gås jag är, bara sa att det skulle jag tycka om.
Men nu råkade det vara så att det här var just vid påsk, så då for han hem till sig i en vecka typ, och sedan åkte jag till Berlin, och under den här tiden hade jag gott om tid att tänka och överanalysera. Så det gjorde jag.

Så där efteråt tyckte jag inte att det skulle vara så kul att se honom igen, då jag inte tyckte at vi connectade så mycket alls, och ingen av oss typ orkat säga något till varandra då vi inte setts. Sen att han går tar sin kandidatexamen och lämnar Umeå nu i juni, kanske spelade in lite också.

Sen kanske jag var så där dum igen, och var elak mot honom (fastän jag inte menade att vara det), då jag ställde in vår andra träff.

However, nu, någon vecka efter att vi skulle ha träffats en andra gång, som jag ställde in på ett obekvämt sätt, sms:ar killen! Han undrar om jag har lust att träffas, "nu när skolan har slutat". Inte ens som en date, eller något då (skriver han tydligt), utan bara träffas. Va?

Jag fattar ingenting.
Varför vill han se mig, och tycker inte han att det kan komma att bli lite obekvämt?
För jag tycker det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar