söndag 26 september 2010

Inlägg nr 1

För att vara ärlig trodde jag inte att den här stunden skulle komma. Att jag skulle börja blogga, alltså. Det är lite som när man ser på Idol, och man vet att man skulle ha kunnat dra den där sången mycket bättre. Samma sak när det gäller Top Model (jag menar, hälften är ju smink, eller hur?).
Hur som helst har jag tänkt börja blogga (hur genomtänkt den tanken är får vi väl se), och jag vill säga att det inte har någonting med Blog Awards att göra. Det vill jag. Faktiskt.

Officiellt tror jag att jag ska säga att anledningen till denna blogg är för att jag ska kunna skriva av mig någonstans, lägga ut bilder och prata om allt mellan himmel och jord. Om någon sedan tycker om min blogg, skulle väl inte det vara fel. Eller, om jag någon gång i framtiden får slänga på mig finkjolen, icke fotriktiga skor och fotas på en röd matta, tack vare bloggen är väl inte det något jag nobbar heller. Jag tycker om att klä upp mig. Seriöst, vill ni ha någon att gå längs en röd matta med, then I'm your girl.

Innan det här inlägget spårar helt, och ni som irrat er hit lämnar mig i tron om att jag är en attention whore (för det är jag inte. Inte så mycket i alla fall), tror jag att jag ska sluta. För idag, alltså.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar