torsdag 30 september 2010

En bra dag

Jag har haft en bra dag idag. Bara rent allmänt alltså.

Min grupp blev klara med projektet vi håller på med just nu (det är deadline imorgon), vilket betyder att jag kan ta sovmorgon till lunch. Hur underbart kommer inte det att vara?

Det var möte med Tullkammaren efter skolan (skolans studentföreningish? Har inte hundra koll). Att sitta i skolans betongtrappa i mer än en halvtimma brukar i vanliga fall vara helt outhärdligt, men hela "nu pratar vi studenter från hela skolan, om vad som händer etc."-känslan var väldigt trevlig. Och sedan att de bjöd på Ballerinakex gjorde ju inte saken sämre.

På fredagar har vi hittills haft ett tema på hur vi ska klä oss. Vi har haft en randig fredag och nu senast en "svart och svår" (fast den svåra delen framgick inte så mycket). Imorgon är det "grön och bakfull", så jag passade på att baka lite kakor när jag kom hem.
I min brist på gröna kläder (i färgen grönt såväl som miljövänliga), målade jag mina naglar gröna.

Oh, yeah.




x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar