onsdag 29 september 2010

This Shit Getz Old

Nu börjar jag bli less alltså. Inte för att jag inte var det innan, men ändå. Det känns bara drygare och drygare för var dag som går.

Jag vill flytta härifrån!

Med det menar jag ju in till stan (nog för att någon annan stans, *host* London *host* inte skulle vara fel det heller), flytta hemifrån.

Allt blir så jobbigt nu bara. T.ex. idag. Vi slutade typ 17, och det blev bestämt att kl 18 skulle vi ses igen och spela fotboll. Gissa vem som inte kan vara med för att det tar en 110 min att ta sig hem och hämta ombyte? Visst, man kan ju ta med sig ombyte (men vem vill släpa runt på det hela dagen?).
Och bara sånt som att springa till IKSU då och då. Visst, det går ju. Man kan ju åka in på helger, eller ta med grejer och gå dit efter skolan. Men fortfarande!

Söta mor har ju sitt förslag; "Hitta en kille som bor på Berghem, sen kickar du bara ut honom. Eller så dödar du honom.", från den gången då jag hittade en väldigt fin etta till salu på Berghem. Dock tror jag inte att jag får bo i hans lägenhet någon längre tid om jag blir anklagad för mord.

Men jag har bestämt mig för att kolla lite mer aktivt efter lägenhet. Jag ska ju ändå bli arkitekt, så lite lån gör väl ingenting? Eller?



Nu blir det lite film tror jag. Är sugen på att se Tim Burtons Alice in Wonderland. Igen.



x

1 kommentar:

  1. Du borde flytta till Berghem, just sayin' ;)
    Och vi borde ha vårt Alice marathon snart! :D

    SvaraRadera