tisdag 24 maj 2011

comme des enfants

Jag får sommarlov på måndag. Eller ja, jag slutar egentligen på onsdag, men jag har min final review-redovisning på måndag eftermiddag, och då blir det ju faktiskt som att jag får sommarlov då. Att få lov i maj! Har ni hört! Det är så himla konstigt. Jag har ju som aldrig haft det så förr, och kommer ha lov till den 5:e september. Det är ju helt sjukt.
Men åh, så härligt det kommer att bli!

Än känns det inte som om den där sista stressen har hoppat på mig än, men den kommer nog. Vi ska börja pinna up våra presentationer nu idag, så jag ska snart springa iväg och börja.

2 kommentarer:

  1. Emilie har sin sista tenta på tisdag nästa vecka, och efter det har hon också lov till 5:e september tror jag. Sjukt slappt! Vi har uppsatsseminarium på tisdag också och efter det är man egentligen klar (om man inte behöver göra större förändringar i uppsatsen). Känns fett skönt! Och vem vet, kanske mitt sommarlov kommer sträcka sig ända till efter jul...

    SvaraRadera
  2. Härligt att du också får lov snart, men om du kanske kommer att ha lov till efter jul, vad har du tänkt göra i höst? Och till våren?

    SvaraRadera