måndag 30 maj 2011

Jag har sommarlov, men inga ögonbryn

Jag klarade min final review riktigt bra tycker jag. Nervositeten tog inte över som den i vanliga fall brukar (typ första gången på typ en evighet), och jag visade upp mitt material, och refererade det jag sa till mitt material. Jag hade lyssnat på reviews hela förmiddagen, och på alla sa de att de skulle använda sina skärmar (med skisser, planer etc.) mycket mer. Så därför gjorde jag det, och fick beröm för det.

Kritiken jag fick var dock att jag borde öva upp min skissteknik och typ tänka över hur jag visar upp mina projekt (en lärare tyckte att det finaste på min "huvudmodell" var från sidan och jag hade visat den först framifrån. Hon tyckte också att den var alldeles för liten, och att jag skulle göra den en sisådär fyra gånger större, vilket skulle göra den högsta takhöjden till en dryga 45 m. Nice!). De diskuterade också om jag kunde göra saker annorlunda, men ingenting de sa tyckte jag var speciellt dåligt eller fel på något sätt.
Jag är nöjd. Och jag har sommarlov.
Eller typ. Glömde att jag ska göra klart min portfolio och lämna in den, men den är i princip klar, så den räknas faktiskt inte.


Rubriken på det här inlägget är dock lite överdriven. Saken är den att jag gick och fixade mina ögonbryn, sådär ni vet, när de gör det med tråd istället för pincett? Tyckte att det verkade roligt, men hon som gjorde det tog i ganska mycket och lämnade ganska lite av mina bryn kvar. Egentligen tror jag att jag överreagerar, men nu känns mina bryn bara så tunna och smala.
Snacka om i-landsproblem.


x

1 kommentar:

  1. Woho, det låter ju fantastiskt! :D
    Jag är så stolt över dig :D

    Haha, jag tycker du borde skriva till FN och be dem reda ut detta! ALLVARLIGT!!

    SvaraRadera