söndag 15 maj 2011

Höga klackar

Jag tycker om skor, och jag har en förkärlek för de med lite höjd. Saken är den bara, att av de jag har nu är merparten i 9-12 cm-höjden, och ibland kan det liksom vara mysigt (lägligare) med lite lägre.
Så jag hittade ett par svarta peep-toe pumps på en sida, som hade ett bra pris, och såg fina ut. Dessutom såg det ut som de var kanske 7 cm höga. Perfekt, tänkte lilla jag, och klickade hem dem.

Nu har det kommit, och lilla jag märkte att dessa klackar inte alls är 7 cm, utan hela 12. Whoops.


x

2 kommentarer:

  1. Haha, då är det ju bara att lära sig gå i dem! :D

    Btw, gillar din nya layout!

    SvaraRadera
  2. Haha, det där att gå in dem är ju faktiskt inga problem, tänkte bara ha några som är lite lägre, om det inte är så passande med 12cm....

    Och tack! Jag fick ett ryck!

    SvaraRadera