tisdag 30 augusti 2011

POTTERMORE

Så jag har precis, precis fått mitt early access-konto på Pottermore aktiverat och det är redo för mig att utforska sidan. Så varför är jag här då? Istället för att lulla runt på Pottermore?
Jo! Jag törs inte. Jag är nervös inför sorteringen av elevhem. Jag menar, jag har varit en Ravenclaw hur länge som helst, så vad ska jag göra om jag typ blir en Gryffindor nu, då? Och av det jag hört kommer man inte kunna göra om testet hundra gånger, som man kunde på hogwarts.nu. Och visst, om jag nu är en Ravenclaw, så borde jag ju bli en Ravenclaw, men man vet ju som inte.

Att spasma inför det här känns väldigt fånigt, jag vet, men jag kan inte hjälpa det. Jag sitter och praktiskt taget hyperventilerar/nervöst skrattar (för mig själv dessutom) och jag vet inte vad jag ska ta mig till.


Kan tillägga också att jag, i min frustration, t.o.m. gjorde ett test på internet, som enligt sig själv " actually sorts you for who you are as a person, not because your favorite animal is a lion" och där blev jag då en tydlig Ravenclaw. Jag än ändå nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar