söndag 27 februari 2011

Ibland undrar jag hur folk orkar

Det här är absolut positivt, men jag undrar hur folk orkar lägga ner tid på olika saker. Titta bara på de här videona. Den första kommer inte ge så mycket, men det är lite bra för att sedan förstå den andra. Men det är ganska coolt.



För det första tycker jag bara att Gussies historia var väldigt intressant. Så himla cool hon var. Och undrar vad Gussie själv hade sagt om hon visste att lite mer än 40 år efter hennes död skulle ett helt gäng random nördar stalka rätt på alla hennes giftemål och namnbyten och vad hon har gjort i hennes liv, för att till sist stalka upp hennes riktiga gravsten för att sedan göra en video på YouTube om allting. Vad skulle jag ha sagt?
Men det jag undrar; hur ids random människor ta sig tid och försöka stalka rätt på vad som hände en helt okänd människa. Men det är ju så fascinerande. Nördar är awesome.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar