fredag 17 december 2010

Fredagen

Idag var en kort skoldag. Vi kom till skolan, fick en utvärdering att fylla i ("ungefär hur många timmar per vecka lägger du ner på skolarbete? Ha!"), som jag glömde lämna in dessutom. Sen fick vi städa upp på våra platser, så att det är rent och fint och vi inte får några möss och midgets (min lärare tänkte säga maggots, men kom inte på rätt ord...) när vi kommer tillbaka. Jag passade också på att mala lite material jag behöver hem till mig (tog ju varken med dator eller usb idag).

Sen blev det lite julshopping och IKSU.

Sen metalkonsert.
Ja, metal. Det är väl inte det jag vanligtvis lyssnar på, men allt är inte så dåligt. En kompis frågade om jag ville följa med till Hamnmagasinet och lyssna, så det gjorde jag.
Dock började jag både bli trött (för mycket arbete och emotionell stress), och få lite huvudvärk, så jag for em vid ca halv elva. Ganska lagom, tror jag.

Godnatt. :)



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar