fredag 31 december 2010

Ögon

Jag tittade nyss igenom några gamla lådor och hittade lite smink jag hade när jag var yngre, bland annat hittade jag en burk full med paljetter. Jag kommer ihåg att jag i princip aldrig använde dem (därav den fulla burken), så därför tänkte jag passa på nu. Det är ju till och med nyårsafton och då får man ju glittra hur mycket man bara vill. Så jag duttade lite crèmeögonskugga på ena ögonlocket, och sedan så många silvriga stjärnor som bara ville fastna.
Jag tycker det är ganska coolt. Lite Lady Gaga-esk sådär.

Mamma sa att jag skulle säkert få någon av dem in i ögat. Men jag fick ju in nagellack (det borde i alla fall ha varit det) nån gång in i ögat, och det gick ju bra det.
Fast då ser jag ju inte så bra heller.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar