tisdag 14 december 2010

... och sen tog det lyckopillret slut.

Men det hade ingenting att göra med skola, eller panikångest. Nej, det handlar om Bodybalance. Jag tänkte att jag skulle passa på och köra ett pass, när jag ändå kunde gå hyfsat tidigt från skolan, och då. Kändes bra. Så jag for till IKSU, hann vara lite i gymmet innan passet, och sen började det...

För det första var musiken så dålig. Vanligtvis är det en bra blandning av olika rytmer och man känner sig lite som en krigare. Det är awesome. Lam, mesig 90-tals tonårsromantisk komedifilmmusik i 50 minuter är inte det (och panflöjt till avslappningen! Jag dör!). Det var knappt någon skillnad mellan låtarna.
Sen var hur övningarna växlade mellan varandra hackiga på så många ställen. Bara så dåligt! Det var många av de övningar man vanligvis gör, men i en sån konstig ordning.
Jag tänkte gå efter en kvart, men gjorde inte det för det kändes olustigt.


Inte roligt!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar