fredag 3 december 2010

Lång dag

Idag var bara en allmänt lång dag på skolan. Vi har final reviews (på ett projekt vi haft mer eller mindre hela hösten) om ca 1,5 vecka, men hela nästa vecka kommer vara åt att förbereda sin presentation etc. D.v.s. att vi inte kommer ha någon schemalagd tid åt att fortsätta jobba. Därför är det officiellt den sista dagen vi hade att jobba på. Jag vet inte om jag är klar, jag tror det, men på samma sätt finns det ju alltid mer saker att lägga till. Man kan ju alltid göra en till skiss, en till planritning, en sektion, eller en modell. Det finns alltid mer att göra, så det blir så luddigt när man är klar och inte.

Jag är bara trött och less nu. Det har varit en lång dag, och en lång vecka. En ganska snabb höst, men just nu går det lite långsamt.

Nu ska jag se senaste avsnittet av Vampire Diaries, och sedan kanske en film. Jag känner för Disney.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar