tisdag 14 december 2010

Jag svalde visst ett lyckopiller

Jag har varit på så bra humör idag. det är helt otroligt! Allt har gått bra, och jag har inte ens haft ångest och stress inför min final review imorgon. Otroligt!

Jag tor att det kan finnas en rad anledningar till detta:

1. Ett ovanligt jämnt blodsocker (hallå?)
2. Att jag lyssnade till den här och den här, i princip hela förmiddagen (ja). Jag kände typ för att nynna och dansa, tänk lite Shinee - Ring Ding Dong. Men det gjorde jag ju inte...
3. Eller att jag lyssnade till den här söta låten nedan...




Eller kan det ju vara att jag hann klart med exakt allt jag ville få gjort, till den tid då jag planerat att det skulle vara klart. Sen fick jag en två timmar att justera, kolla med lärare avd de tyckte, och lägga till lite saker de tyckte saknades.

Awesome!



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar