söndag 27 mars 2011

JAG ÄR LYCKLIG IGEN

Jag skrev tidigare att min telefonladdare har haft ihjäl sig, och min fintelefon har väl typ laddad ut helt, och jag behövde återvända till min telefon jag hade i ettan, som jag målade med nagellack (jag pimpade den med stjärnor just nu bara för att). Jag fick en laddare av en kompis dock, men den fungerade inte heller.
Att den inte heller fungerade fick mig att freaka bara lite granna, och det var hemskt ett litet ögonblick där. Jag har ingen lust att lägga pengar på en ny telefon just nu. Det går liksom inte.

Sen kom jag ihåg att jag har en USB-kabel. Som man kopplar in i en dator. Som drivs av elektricitet. Vilket leder till att när man kopplar in telefonen laddas den liksom också...
Så jag gjorde det och allt är underbart och fantastiskt nu, då jag kan ha en vettig telefon och jag är glad.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar