torsdag 24 mars 2011

Telefonlös

Jag har känt mig väldigt handikappad idag, då min vanliga mobil varit avstängd i princip hela dagen, för att spara på batteriet. Det blev lite hastigt och lustigt igår att leta rätt på en extratelefon, men jag har gjort det nu.
Jag hittade igen min gamla mobil. Den som var så skabbig och tråkig att jag målade den med nagellack för att få den lite roligare. Den var lite skabbig, så jag målade om den på nytt i lila (lite nostalgi där.. haha) och passade på att lägga till paljetter i form av stjärnor innan lacket torkade. Bara för roligt.
Den ser faktiskt lite gullig ut, på ett sånt där lite halvskabbigt sätt.

Något som är positivt, dock, är att bara nu i helgen nämnde en kompis att hennes telefon, som är likadan som min, hade gått sönder. Jag frågade henne därför om hon möjligvis råkade ha kvar sin laddare, och det lutar åt att jag nu ska få adoptera hennes gamla laddare...
Awesome!



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar