fredag 4 mars 2011

Tea party

Så nu, då jag sitter hemma, och ser på filmer, passade jag på att ta mig lite fint eftremiddagste ur en söt kopp och ta en makron till. Det såg jättefint ut, och var så gott.

Det gjorde mig också sugen på att ha ett riktigt "tea party", Alice in Wonderland/Mad Hatter-style. Tänk ett bord fullt med snittar och små söta bakverk (med "Eat Me" och "Take One" skrivet på?), och en massa te ur söta koppar. Vore inte det underbart?
Det vore ju faktiskt extra mysigt om man hade någon fin trädgård (The Secret Garden?), med en lummig berså man kunde sitta i, och prata en massa nonsens i timmar. Dammade av någon söt klänning (med alldeles för mycket spets och mängder av lager), putsa upp några nätta kängor och sätta upp håret med en stor sidenrosett.
Kom igen, vilka fler än jag är på?



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar