fredag 5 november 2010

I want Lanvin, not flowers!

Den 23e november släpps H&Ms nästa designersamarbetes kollektion, och i år är det Lanvin. Personligen tycker jag att kollektionen är jättefin, om inte klänningarna skulle vara så dyra skulle jag inte ha något emot att skaffa mig några. Frågan i så fall skulle väl bara vara när jag skulle ha dem, men det skulle nog gå att fixa.
Jag har både sett filmen, som är väldigt cool och sett kollektionen var för sig. Då många klänningar var lite väl för mig (men eg. är det inte så farligt om man tänker efter, tragiskt nog) men en väska såg jag som var ganska söt, för att inte tala om läppstiften. Läppstift är förbruksvara och hitta ett som kostar 100 kronor är inte så dåligt. Det är rent av ganska bra.

I övrigt tycker jag att det är roligt att H&M gör sånt här, jag älskade bl.a. Sonia Rykiel-samarbetet nu senast. Det är annorlunda och roligt. Lite synd bara att det finaste tar slut så snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar