söndag 28 november 2010

Skor

Jag har precis sett lite på Gossip Girl. Jag har inte sett den serien på hur länge som helst (dvs. nästan två säsonger), men det råkade var på då jag gjorde julgodis, så jag tittade. Sen ville jag se mer.

Det jag också brukar vilja se mer av efter att ha tittat på den här serien är skor. Och kläder. Därför har jag nu haft ett väldigt stort sug efter lite shopping, och eftersom allt är stängt, får man nöja sig med nätet.
Jag siktade in mig på skor, och har sett två olika par skor, som jag ska titta på (irl) imorgon efter skolan. Dessa båda par är att ha ute, och detta är roligt, då jag vanligtvis brukar titta på kläder och skor som klimatet här avskyr (om man inte är inne vill säga).

Jag ser verkligen fram emot imorgon, och jag hoppas att jag kan vänta till ca 17, för jag har massor att göra i skolan.
Jag hoppas bara att de finns i min storlek nu, annars kommer jag att bli ledsen.


Apropå skor, vill jag dessutom införskaffa fina pumps. Skolan ska ha en julfest den 4e december och jag köpte en klänning tidigare i veckan (herregud, så i god tid jag är, man blir förvånad själv) och jag känner verkligen ett sug för att ha fina pumps till den. Klänningen är röd (!) och jag känner bara hur fint champagnefärgade satinpumps skulle vara till den. Hur svårt skulle det egentligen kunna vara att hitta? På en skala? Inte alls svårt. Jag ska hålla er uppdaterade.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar