fredag 26 november 2010

Jag förstår inte

Himlen är grå av att det snöar så mycket. Jag förstår inte att det kan snöa så mycket. Tänker man på vad snö är sedan, blir det inte klarare heller. Snö är vatten, och att det skulle regna så här mycket..! et skulle bara vara konstigt.
Och jag börjar bli lite less.

Jag såg precis på en vlog på YouTube där en tjej från Seattle berättar om snökaoset där. Det kanske är mycket jämfört med vad Seattle är vara vid, men ser man den lilla snö de har, och sedan tittar ut på ovädret utanför...
Det får mig att fundera lite, stackars alla små utbytesstudenter som kommer hit och är vana vid att de ställer in skolor och allt möjligt för tre cm snö. Vad tycker de om det här vädret?

Jag vet inte om det här inlägget låter något vettigt.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar