måndag 22 november 2010

Nerdiness & tags

Jag vet. Jag är en nörd. Nu förra veckan såg jag alla Harry Potter-filmerna, och jag har börjat läsa den första boken. Det som jag upptäckt först nu (eller inte kom ihåg sen jag läste den sist), är hur lång tid det tar för dem att komma till Hogwarts. Det tar hela 145 sidor! Av 379 sidor totalt! Det är nästan 40%. 40% som spenderas utan trollstavsviftande och kvastskaftsflygande och Voldemort-ass-kickin'.

Det är ju himla mycket.

Eftersom jag har tjatat om Harry P nu i rätt så många inlägg, borde jag nästan göra en tag för det med. Tags är ju faktiskt ganska coola.

En tragisk sak är att jag för ett tag sedan kom på att jag hade tagsen "dåligt", "fail", "i-landsproblem", "rant", "vinterdepression" och "ångest" innan jag kom på tanken att göra en för "awesome".
Jag kanske är lite bitter i den här bloggen.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar