måndag 29 november 2010

Skor och en resa

Idag på morgonen hade vi lite klassinfo om scheman och sådant. vi fick också höra det preliminära schemat för nästa termin.
Det råkar visst vara så att jag ska till BERLIN första veckan i maj! Sweet!
Trots att vi får betala stora delar av resan ur egen ficka, måste jag säga att den här utbildningen, med så pass många utlandsstudieresor är ganska härlig.


Jag sa ju också att jag skulle uppdatera er ang. skorna. Jag hittade bara ett av paret jag sett, och jag är delad. En del säger att de är fina, och rätt så sköna, men en del av mig tycker att känslan de har påminner om gamla, torra skridskor. Och vi vet ju alla hur hemskt det är. Hur gamla skridskor och "rätt så sköna" kan hänga ihop vet jag inte.
Jag kanske helt enkelt bara är schizofren.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar