torsdag 11 november 2010

Seg dag

Hela dagen har bara varit jobbig idag. Jag har bara känt mig liten, vek, trött och sliten. Jag har bara mått allmänt dåligt alltså. Det har inte varit det minsta roligt. Det har gått segt att jobba, och det känns inte som att jag riktigt kom fram till något.
Det är då ganska bra att jag inte har någon redovisning eller deadline att oroa mig över i veckan, så det är ju inte så farligt med oproduktiva dagar.
Det vi gör just nu kräver inte heller väldigt seriösa modeller, utan mer abstrakta istället. Jag gjorde en boll av bubbelplast, la in lite grönt silkespapper och stack sedan in en liten lampa. En jättegullig, belyst, julgranskulaish, abstrakt modell.


Nu ska jag snart ge mig för dagen, och fara hem. Ska bli väldigt skönt att bara få åka hem och kura ihop i ett hörn.



Positivt idag, är dock att mitt hår har varit på väldigt bra humör. Jag har haft på snudd till en Ariel-lugg! Det är helt otroligt att mitt hår sköter sig för en gångs skull. Dagens guldkorn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar