tisdag 2 november 2010

Vart tog värmeanläggningen vägen?

Det är jävligt kallt inne i skolan. Idag satt jag först med en halsduk runt axlarna, men fick byta till jackan senare, eftersom det var så pass kallt. Jag förstår det inte! Glömde de att sätta in ett fönster någonstans, eller? Hur kan det vara så kallt, och komma in så många fåglar annars?
Hoppas att de fixar det där snart. Det är ju skamligt annars.


Annars så pratade vi om tråkiga saker idag. Vad som skulle vara det tråkigaste att äta, men ofta kom vi mot det mer tragiska hållet. Vi rörde också området massmördare, för att lägga en morbid touch på vårt projekt.
Jag tror inte att det kommer klara sig till presentationen.






I övrigt så hittade jag en trisslott där jag vunnit 25 kr på, som skulle lösas in innan igår. Härligt jobbat, Madeleine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar