lördag 1 januari 2011

Homosexualitet

Jag såg precis den här videon. Det är whataboutadam som "kommer ut" till YouTube-communityt. Det fick mig att tänka lite, och jag kan liksom inte förstå varför så många gör så stor grej av att vara homosexuell. Jag förstår det inte. Det är självklart olika varifrån man kommer etc. men om någon av mina kompisar en dag skulle berätta att han eller hon var homosexuell skulle ju det inte förändra min syn av den personen alls. Det skulle inte det, det är jag väldigt säker på.
Det är väl inte i sexualiteten som personlighet ligger?
Jag är inte heller orolig att en tjejkompis skulle bli bli kär i mig, om hon var homosexuell heller. Inte mer än vad jag tror att någon av mina killkompisar skulle bli det heller.

Visst, jag kan förstå att det kan vara skönt för de som berättar det, att få det sagt och så.

Jag tycker bara att det är lite konstigt.



Det här inlägget blev lite... All over the place. Ni får förlåta mig.


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar