onsdag 19 januari 2011

Irritationsmoment

Jag åker till Warszawa på fredag, då jag ska vara med på Arkitektstudenternas årsmöte. Jag hoppas att det blir roligt, att få träffa studenter från de andra skolorna i Sverige och så.
Men jag är nervös också.

Alltså, Arkitektstudenterna betalar resan och boende, så jag måste bara betala för vissa måltider och saker jag själv vill köpa. Men det är bara det att vi åker lågprisflyg (Wizzair), och det betyder ett handbagage. Inte handbagage och handväska. Vi ska också sova på vandrarhem (det ser fint ut, men det är fortfarande ett vandrarhem), och jag vet inte om det kommer finnas typ handdukar där. Lakan finns (TACK), men det står ingenting om handdukar. Det sabbar det lite för mig. Det blir bara så onödigt jobbigt, att lirka ner en handväska, handduk etc. i handbagaget.

Och vi ska ha "middag och gemensam fest" på lördagkväll från halv nio, vad ska man ha på sig då, då?


Hur tror de att man ska rymma allt i ett handbagage?


Jag blir lite trött.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar