torsdag 27 januari 2011

Jag har insett en sak

Nu, under veckan som har varit, har i princip all ai min klass, plus de från design och konst varit i vår verkstad och jobbat. Det är först nu, också, som jag insett hur jäkla hett det är med killar som är händiga. En kille blir så många gånger hetare, om man ser att de kan använda mördarverktyg, som bandsågen vi har i vår verkstad.

Det är så praktiskt och jag tror att mycket av det ligger i att jag inte kan göra sånt där själv. Jag menar inte nu att det är en ursäkt eller något sådant, för att jag inte skulle lära mig snickra ihop saker, men jag har inget intresse av det. Visst, det vore himla coolt att kunna skruva isär något, och se att "det var de där ledningarna som var boven i det hela! Så, nu är de fixat.", men jag skulle aldrig orka lära mig det.

Därför vore det himla härligt att träffa en kille som var riktigt haj på sånt där.



x



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar