torsdag 6 januari 2011

Whoops.

Ni vet den där 30 dagars-grejen vissa gör när de bloggar? Ett inlägg varje dag om typ deras familj, vänner, skola, etc. etc. Jag har ju inte gjort någon sådan, och planerar inte heller att göra det. För enligt mig är det mer värt att skriva de inlägg som bara kommer spontant, än att gå efter ett schema. Jag menar, det här är ju jag!
I vilket fall så tänkte jag räkna ihop hur många dagar jag har bloggat.

103. 103 på varandra följande dagar har ni fått läsa om all möjlig skit, som jag valt att dela med mig av här.

Tänk om jag kommit på det här den 3:e januari... Istället skrev jag om hur knäpp Unité d'Habitation ser ut, serien Desperate Romantics, att jag borde ta på mig vanliga byxor (jag har på mig jeans idag, faktiskt!) lite då och då och den söta franska filmen Les Choristes. ...och vi kan säga ett underförstått firande av mina första 100 dagar som bloggerska!
Usch, så knäppt det lät. Bloggerska...



Men i alla fall... Happy 103 days to me! Yeah!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar