onsdag 19 januari 2011

Så... fail

Så av någon anledning såg jag igår att Michael Buckley, aka WHATTHEBUCKSHOW, på YouTube hade ca 999 800 prenumeranter igår. Jag råkar inte vara prenummerant hos honom så jag tänkte att jag skulle försöka bli den miljonte. Det skulle ha varit ascoolt. Lite nördigt, kanske, men vadå?

Hur som helst hade han 999 970 prenummeranter precis innan jag for hemifrån idag, och jag var lite orolig att han skulle fått över en miljon nu, innan jag kommit till skolan. Men det hade han inte fått. Han hade typ 10 kvar till att få en miljon, och man kan ju anta att jag inte skulle vara den enda, som ville pricka in att bli den miljonte. Jag kan väl säga att jag inte var helt övertygad om att det här skulle gå, men...
Hur som helt kommer jag till skolan, han har inte riktigt en miljon, och så låter inte YouTube mig logga in. Jahapp. Så då får jag skicka efter lösenord och allt det, och det tog bara sån lång tid. Men äntligen då jag var inloggad... Då hade han en miljon tio prenummeranter. Meeh.. Så nära, men ändå så långt borta...!

Nu ska jag försöka göra något vettigt av min morgon istället.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar