fredag 14 januari 2011

Ibland har man tur

Så efter skolan (lämnade bara in essän) idag passade jag på att titta runt lite på stan. Jag ska till Warszawa om en vecka, så jag ville se om det är något jag behöver.

I vilket fall var klockan typ halv fyra, och jag ville egentligen hem, men tänkte vänta på mor och far, så att jag skulle få skjuts hem (och sushi!).
Det är ju bara det att jag var lite less, och tänkte gå och sätta mig någonstans med en kopp te. Jag kände mig bara lite snål, och jag tänkte "om jag bara hade nån tjuga i kontanter", då jag tycker att det känns lite bättre att använda kontanter om det bara handlar om 20-30 kronor, än att använda kort. Precis då jag tänker det, tittar jag ner och ser en tjugolapp och en femtiolapp ligga där på backen.
Bara sådär.

Men... Det blev ändå inget te för hittepengarna. Det blev Brittiska ELLE, och den är ju bra, den med.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar