lördag 23 oktober 2010

Återträff!

Ikväll är det en återträff för N07C planerad! Allt tack vare söta Maria. Det är ju bra att någon tar tag i sakerna!
Hur som helst ,så tror jag att det kommer bli roligt. Vi ska vara ute i Kassjö, i bygdegården där. Jag har sagt att jag kan köra (för det går ju noll stycken bussar om helgerna dit ut...), och då är det väl tur att man hittar också. Det gör jag faktiskt.
Bland annat har jag kört dit en kväll för att hämta lilla mamma som varit hos en väninna. Just den gången var det dimmigt till tusen (man hade väl en 20m sikt...) och mörkt. Jag, som är smart som vanligt, hade passat på att se en massa Vampire Diaries just innan jag körde dit. Ni vet, en serie där det inte är ovanligt att när människor kör på ödsliga små skogsstigar i dimman, så står det plötsligt en skugga mitt på vägen? Perfekt!

Dock tror jag att det är mer slask än dimma på vägarna idag...



Tidigare idag for jag, bror och mina två kusiner (som är på retreat hos mormor) in till stan. Vi titade på min skola, lite i stan och sen for vi till Mackes studentrum. Det var mysigt att bara vara vi fyra, eftersom det var typ 100 år sedan vi sågs senast, än mindre bara var vi. Mys!



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar