torsdag 28 oktober 2010

Midterm review

Så idag var det min första individuella redovisning. Det gick faktiskt ganska bra. Vi skulle presentera ett projekt vi har hållit på med i x antal veckor, och ska fortsätta att jobba med typ till jul.
Jag kan väl säga att min presentation stundtals var lite luddig, och jag rabblade väl lite granna. Oftast vet jag vad jag ska säga, men när jag till slut står där och ska redovisa försvinner allt.
Hur som helst, så tror jag att jag fick med det mesta, och att det huvudsakliga budskapet ändå gick fram. Diskussionen sedan gick också bra. De var ganska snälla mot mig.


Jag gick tidigt från skolan, och passade på att fara till IKSU. Väldigt skönt! Sen kunde jag bara åka hem och ta det lugnt. Jag passade bl.a. på att se Vampire Diares (som jag redan sett) och sedan Mulan.

Det är bara så väldigt skönt att ha den där redovisningen borta, och nu kan jag bara ta det lugnt.




x


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar