onsdag 13 oktober 2010

Suit Up Day & Laser Tag

Titeln säger nog det mesta, men idag är det (i alla fall enligt eventet på Facebook) International Suit Up Day. Därför bestämde vi i UMA1 att ha på oss kostymer idag. Eller ja, så nära en kostym man kom ifall man inte ägde en. Typ som jag.
Det var kul att se alla ändå så uppklädda en helt vanlig dag, och det var roligt att se att människorna omkring en, la märke till det.

Jag hoppas att ni alla vet var uttrycket "Suit Up" kommer ifrån (och om ni inte vet det, så hoppas jag att ni vet att Google är er vän), och då tänkte vi bara att det skulle vara dåligt om vi inte passade på att spela lite laser tag. Jag spelade tre omgångar och det var verkligen jobbigt.
Men förstås också hur roligt som helst. Jag blev nästan stirrig efteråt av alla plötsliga ljus, som typ billyktor och så. Vanligtvis är inte jag så jättebra, men i en av omgångarna kom jag faktiskt 4:a (av 16 spelare)! :D Har man sett!

Suit up!




x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar