lördag 9 oktober 2010

Jag är klumpig (surprise)

Som jag har skrivit tidigare har modellbygget i skolan inte varit direkt bra mot mina fingertoppar. Visserligen har mina skärsår börjat läka, men nu på sista tiden har min klumpighet också börjat röra sig mot mina knän. Jag har gått in i väggar, kranar (vilket resulterade i ett stort blåmärke) och bara i eftermiddags slog jag in samma knä i mitt skrivbord två gånger.
Alltså va?

Jag måste börja bli lite mer försiktig, känner jag.


Gårdagen var förresten jättemysig. Det var trevligt att bara ses (fastän vi såg på Idol, men det var ju inte det som var det viktiga liksom), och vi åt en underbart god kaka som Maria gjort. Det var en kladdkaka med en krämig frosting på (det var typ lika mycket kaka som frosting... mmm!). Choklad blir liksom aldrig fel.


Nu ska jag snart åka iväg och träffa Jojo, och vi ska se en film. Typ Brokeback Mountain. Det är pinsamt att jag inte har sett den än.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar