söndag 3 oktober 2010

Igelkottar, Facebook och Toy Story 3

Igår (tekniskt sett idag) när jag väntade på nattbussen hem, såg jag en liten igelkott. Mitt i stan, och den var hur söt som helst. :3
Jag kan fortfarande inte förstå att den gick omkring mitt i stan, men det finns väl mer små djur än vad man tror, inne i stan.
Idag gick jag igenom alla mina Facebook-statusuppdateringar. Alla. Från 6/4 -09 till idag, så det var ju inte så farligt många, men jag såg många roliga uppdateringar. Jag märkte att många handlade om skolan (väldigt många), samt många citat.

Ett av mina favoriter är ett från min mormor.

"Jaså, så Prada är ett märke? Jag trodde att det var ungefär som... ja, en burka."

Eller ett från min medialärare. Vid tillfället satt jag i ett grupprum och jobbade med skolarbete.

‎"Sitter du här alldeles ensam? Har du inga kompisar? Du får nog skaffa dig vänner på Internet istället."

Jag saknar gymnasiet.




Klockan två träffade jag Martina och vi fikade och gick sedan och såg Toy Story 3 i 3D. Den var väldigt bra, men jag tycker inte att det direkt var en film för småbarn. Vissa stunder var det lite smått läskigt, om jag ska vara ärlig. För att inte tala om att en av karaktärerna var en otroligt creepy docka. Skulle inte vilja möta den i en mörk gränd, om man säger så.
Men fortfarande, den var väldigt bra.




x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar