fredag 8 oktober 2010

Tjejkväll

Idag är det tjejkväll som gäller. Jag ska träffa flickorna från gymnasiet och vi ska bara ha det trevligt. Känns härligt med att avsluta veckan såhär.
Det var också ett tag sedan vi såg, och vissa har man ju inte träffat sedan avslutningen.
Det kommer bli jätteroligt.



Just nu är jag i skolan och dagens schema ser ut såhär:

9.30 - kommer till UMA
10.30-11.00 - redovisar veckans uppgift (ska en stad & planera hur den ser ut, fungerar etc.)
11.00-17.00 - lyssnar på alla andras redovisningar


Jag hoppas att jag kan vara någotsånär fokuserad nu under eftermiddagen säger jag bara. Men jag måste säga att den här redovisningen är ganska schysst. Varje grupp börjar med ett ca 5 min långt rollspel innan de går in på det de har planerat för sitt samhälle. Det blir ganska lättsamt. :)



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar