tisdag 19 oktober 2010

Shit vad jag pratar skit.

Jag tar tillbaka det där jag sa om att ta itu med mitt pocketshoppande. Seriöst. Varför tänkte jag ens att det skulle vara dåligt? Det är ju bra att läsa, och jag köper ju bara fina böcker.

Dessutom kan ju vissa vara hur bra som helst. Som typ den senaste jag köpte.

Den heter "hush hush" och är skriven av Becca Fitzpatrick. Visst, den handlar om änglar, och all that jazz, men vadå? Den som tyckte att Twilight-serien var bra (eller ens brydde sig om att läsa böckerna. Den här författaren kan faktiskt skriva, till skillnad från andra), kommer att tycka om den här. Jag har knappt kunnat lägga ner den, och har bara ett par sidor kvar i skrivande stund.

Så varför skulle jag ens bry mig om att tona ner mitt lilla nöje (beroende?) att shoppa pocketböcker på engelska med fina omslag? Varför då?


Låter ju helt sjukt.



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar