måndag 18 oktober 2010

Hemma igen!

Nu är jag hemma i Umeå igen. Tidigare under dagen shiftade jag ganska ofta mellan "nu ska jag göra uppgiften jag kom hit för att göra" och "Shopping! *pling*". Jag tror att den senare hade övertag under stora delar av dagen. Samt kom väl lite fika in där på ett hörn, host host.

En rolig grej var ju att en knapp på min kappa hade fallit loss bara för nån dag sedan, och sen dess har jag haft knappen i väskan och inte direkt orkat sy fast den igen. Idag på H&M råkade jag hitta ett litet sykit, ni vet, ett sånt med massa olika trådar och knappar, nålar och sax och allt möjligt. Det bara låg där, så jag tog det. Så då blev det en liten systund på Arlanda Express för min del.
Och sen kom kitet igenom säkerhetskontrollen också. :)
(Fast en tjej i klassen berättade att hon råkade ha med sig sin skalpell på vägen till Stockholm, och den hade visst kommit igenom också. :O)



Jag har också kommit på att jag behöver mer kläder som börjar på bokstaven K. Kjolar (hittade en på UO idag btw!), klänningar, kappor, kängor, knästrumpor, kråsblusar, korsetter, krinolin.... Ja, ni fattar.
Men det blir nästa studiebidrag det...



x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar